fredag 30 april 2010

Valborg & FredagsMys = Dubbel Mys!

Igår så fick ju J ge Thea flaska med min utpumpade mjölk 1gr på förmiddag och 1gr på kvällen för vi skulle få i henne medicinen, och det gick ju fint och jag ammade alla andra mål som vanligt men så vaknade jag inatt vid 03 av att jag hade mjölkstockning det var jätte svullet och ömt som Fan rent ut sagt =( Thea har fått äta på den sidan mycket idag för att få bort det, men det är ju helt otroligt att man får mjölkstockning på så att enbart ta bort två mål mat på helt olika tider oxå men men.. Det är ju bra att man har så mycket mjölk men ändå lite jobbigt..
Vet inte hur vi ska göra framöver nu =(

Idag är det ju Valborg och fredag det är alltid skönt med fredag, idag har jag och tjejerna varit in till synsam och beställt ett par nya glasögon till Ida fick ju byta optiker för att hitta bågar som passar idas lilla ansikte, men hon hittade ett par som hon gillade så det var bra =) Sen åkte vi hem och käkade tacos allihopa det är alltid så gott och barnen gillar ju det med, och min kära pappa kom förbi en sväng och hämtade Idas cykel han ska serva lite, sen så åkte vi in och besökte min farmor (som jag lovat göra hela veckan typ) så hon vart så glad över att få se alla tjejerna igen, sen så åkte vi hemmåt för vi skulle få besök av barnens mormor men fick sms att dom fått främmande och inte kunde komma, barnen vart besvikna såklart så jag försöker nu att muta dom med att bada med mej eller nått annat tills vi ska fredagsmysa, jag får hoppas att min mamma hinner komma hit imorn på förmiddan innan tjejerna åker till sin pappa för pappavecka. Tjejerna vill inte gå och se på majbrasan ikväll så vi blir hemma hela kvällen och myser i soffan i stället och äter lite godis, dom får vara uppe länge ikväll och somnar dom på soffan så bär vi bara in dom sen ikväll är det ju dubbelmys pga valborg =)

Håller tummarna för att min kära vän Sofies bebis vill komma ut snart så hon slipper gå gravid och ha ont i sitt jobbiga navelbråck *Håller tummar & tår*

Ha en trevlig Valborg alla där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.