tisdag 27 april 2010

Dax att Uppdatera lite kanske!

Här hemma har det inte hänt sådär jätte mycket min energi går på sparlåga för lilla Thea har det jobbigt på nätterna så både hon och jag sover knappt ingenting, så min ork finns inte, så vi har varit bara hemma och tagit det lugnt i förrgår så kolla vi hela familjen på Nils Karlsson Pyssling, Ida och Emma satt helt tysta hela filmen så den gillade dom, eller ja det vet jag ju för direkt när den var slut sa dom kan vi se på den igen.. Så roligt tycker inte jag det är att se på en film två gånger i rad ;-)

Idag så sov barnen (Ida & Emma) till kl 08 nånting det var skönt det är inte så skoj när man är vaken hela nätterna och dom kommer in vid 06 och tycker man ska gå upp, solen har sina nackdelar.. Så vi käkade frukost och begav oss in till den stora stan och storhandlade, man är helt slut av att storhandla med tre barn eller är det bara mina som är överallt i affären och ska gå ut till bilen och vänta och jag vet inte vad dom tjatade om mera.. Vi fick i allafall med alla påsarna ut till bilen och började köra hemmåt, lilla Thea vaknade i sin bilstol och skrek och skrek så när vi kom hem och packade upp allt (och när man sen packar upp allt så undrar man vad fasen man igentligen har köpt och det fattades massor från listan) så var i allafall jag helt slut, så J fick fixa middagen medans jag satt med Thea, det blidde Chicky bits och ris hade kunnat äta vad som helst för jag var så hungrig. Idag är det meningen att vi ska åka och besöka min kära vän S men jag vet inte hur vi ska göra Emma har ont i huvet säger hon och Thea är ju inte på toppen humör direkt.. Men vi får se hur vi gör. Uppdatera senare.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.