söndag 4 april 2010

Första svarsleendet från Thea!

Jag är så trött nu ikväll, men thea är vaken och äter och äter så än får man inge sova:-) Och konstigt nog så försvann disken här hemma och det vart rent på golvena oxå, tror "någon" läste min blogg kanske.. he he.. Nu ikväll så kollade jag på ballar av stål, dom människorna i det programmet har verkligen just det, en annan skulle aldrig våga göra såna saker trist som man är..

Idag fick jag första riktiga svarsleendet av Thea så himla sött J hann se det oxå, hon är så himla söt lillskruttan det är så underbart att ha en bebis igen och få uppleva alla framsteg ännu en gång :-)
Nääe nu ska vi gå till sängen och sova, gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.