fredag 16 april 2010

FredagsMys = Skrik!!

Inatt så var Thea vaken en hel del och så imorse var jag allt annat än piggelin, tur att man har snälla barn som lät mej halvslumra i sängen ett tag innan dom ville ha frukost vid 8. Sen grejade vi lite och jag ammade thea, sen på eftermiddan så kom min lillesyrra med dotter hit och vi käkade pannkakor och umgicks, hon färgade även mitt hår eller min utväxt men det vill inte bleka ordentligt nu när man har massa hormoner i kroppen *suck*

Sen så lekte tjejerna med sin kusin, och vid 17.30 kom tjejernaspappa och hämtade dom för pappavecka =( Fick i allafall flera kramar innan dom gick mina gullungar:-) Sen körde vi hem syrran och handlade fredagsmys sen åkte vi hem och lagade tacos och började se på Äntligen midsommar med luke perry men Thea är inte på humör ikväll alls, jätte kinkig och vill ingenting, fy vad jobbigt det är när man provar allt och ingenting absolut ingenting duger =( Under tiden jag sitter här så går J runt med henne, men hon skriker bara ännu mer hos henne så jag lär gå och ta min lilla skrikfia nu, ha en bra fredag alla ni där ute!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.