onsdag 21 april 2010

Cerox & Hockey!

Det var en låååång natt, Thea hade svårt att andas i näsan som vanligt så det var kämpigt inatt för henne att äta och sova så jag var allt annat än pigg imorse, men då var det så ljust så det var svårt att somna om igen tyvärr.. så det var bara att upp och käka frukost, sen så kollade jag datan hade fått svar på mail från en tjej om en vagn jag vill ha, så jag sa åt J att åka och hämtade den, jag betalade den ju med egna pengar såklart men han fick åka och hämta den 7-8mil bort han tog med sig F för att få lite sällskap dit och hem. Thea hade magknip och skrek över en timme helt hysteriskt så nu vet jag en sak till jag aldrig mera kommer äta när jag ammar.. *suck* Min syster kom hit idag igen och vi kollade runt lite på nätet och snackade, J och F kom hem med Theas nya vagn, den var jätte fin och precis vad jag ville ha (jag är nöjd med den vagnen vi har, det är bara det att jag valde mellan dessa två vagnar när jag var gravid med Thea och eftersom hon är min sista bebis så vill jag få prova bägge vagnarna så jag inte "missar" nått) J och F åkte och käkade pizza sen kom dom tillbaka med pizza åt mej och syrran, det var gott:-) Sen så snackade vi lite och kollade tv sen kollade vi på hockey (är inte så insatt i sånt, världen blir varken bättre eller sämre oavsett vilket lag som vinner) mina föräldrar kom hit med mammas symaskin som jag ska få låna för att lägga upp lite byxor och så så vi satt allihopa och kollade på hockey och snackade lite väldigt trevligt:-)
Och nu ska jag amma min lilla övertrötta bebis och sova imorn ska jag och Thea in till Bvc och kolla hennes vikt och längd, Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.