tisdag 6 april 2010

TvKväll!

Ja vad har jag gjort idag.. Hmm.. sov inte mycket inatt pga Theas förkylning och nu verkar även hon tycka att det räcker för hon var så ledsen när hon inte kunde äta ordentligt, konstigt nog så verkar inte koksaltet hjälpa på natten ? Men på dagarna hjälper det så då kan hon äta och sova som hon vill och det är tur det för det är ju en matglad liten fröken :-) Hann inte med så mycket mer än amma & amma lite mera tills J kom hem från jobbet, då fick jag börja med min middag åt potatis och torskfile och dillsås det var gott, jag försöker att variera min kost så mycket jag kan nu när man ammar så Lillskruttan får i sig bra näring. Sen vek jag in 2 tvättkorgar med rentvätt det märks att man har två tjejer för dom byter kläder så ofta så det blir massor att tvätta sen, men jag antar att alla FlickFöräldrar har det så.

Ikväll ska jag slöa i soffan och kolla på några av mina favorit program: Dating in The Dark, Desperate Housewifes, Cougar Town :-)

Flera stycken runt om mej är gravidisar och ska ha bebis snart å min kära Vän S har börjat bli orolig för förlossningen men det är hennes 6:e gång så jag vet att hon fixar det, min StålGumma hon har gått igenom så mycket och ändå så står hon på sig och kör vidare, du är så stark Gumman <3 Jag har ju aldrig gått igenom en förlossning och det tycker många är orättvist men jag ska säga er att kejsarsnitt och få en prematurbebis som ligger på neontalen i många veckor är inget som är "lättare" på något sätt! Jag hade mycket hellre valt att få normala förlossningar och fullgångna barn men nu ville min kropp inte det helt enkelt så det var bara att gilla läget.

Nääe nu ska jag göra lite kvällsmat och fördriva tiden på Fejjan tills klockan blir 20.00 så Tv tittandet kan börja!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.