lördag 24 april 2010

*Gäsp*

Inatt så vart det nästan ingen sömn alls, Thea vaknade varje timme och gnällde pga hon inte kunde andas i hennes täppta näsa och koksaltlösningen hjälper ju inte hur länge som helst heller så det är långa nätter för stakars Thea och för hennes super trötta mamma, men man vet ju att en vacker eller regnig dag så kommer man att sakna dessa sömnlösa nätter när barnen är stora så man får försöka tänka på det. Tack o lov att J insåg hur trött jag faktiskt var imorse så han gick upp med tjejerna och gav dom frukost och gick ut med som i lekparken så jag fick sova vidare med Thea, så vi sov till 10.30 med undantag för ett par ammnings avbrott det var skönt :-)

Men ändå så ville Thea inte var helt nöjd så när vi skulle gå ut vi med så var vagnen inte så populär, Thea skrek tills hon var uppe hos mej igen och då fick jag nog och gick in igen (tålamodet är ultrakort när man sover så lite numera) Sen så efter ett tag kom tjejerna in och vi grejade här hemma innan vi tog oss iväg in till större byn och handlade middag och LördagsGodis, fick åka en rejäl omväg först för att lilla Thea skulle somna..

Sen när vi handlat så åkte vi hem och lagade baconlåda tjejerna fick välja mellan det Lr Lasagne. När vi hade käkat klart så skulle Ida hämta ett sugrör hon skulle ha i badkaret för att bubbla med så råkade hon trycka igång brödrosten fyyy sjutton så det luktade i köket, vi förklarade för tjejerna att det kan börja brinna och det är farliga saker idas klockrena kommentar tillbaka var: - Men mamma vi har ju en till brödrost... Dessa busungar dom har svar på tal dom :-)

Just nu badar tjejerna och sen ska vi ha LördagsMys i soffan med LördagsGodis och Läsk blir väll som igår att nån av dom somnar på soffan, igår så vaknade ju inte ens Emma när J bar in henne till hennes säng så trött var hon.

**Förlåt** Om du som detta berör läser min blogg så ber jag ännu en gång om ursäkt, jag är så himla virrig nu pga sömnbristen så jag vet inte vad jag håller på med, hoppas du godtar min ursäkt och att allt kan bli som innan, jag finns här för dej <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.