söndag 4 april 2010

Trött!

Dessa sömnlösa nätter har gjort sitt, jag har bara suttit still vid datan hela förmiddan i och försig och ammat Thea men ändå, nej nu får hennes baciller försvinna så hon får bli helt frisk punkt slut. Ska försöka hinna stor städa hemma oxå men det är svårt att hinna nått när man ammar hela tiden och J verkar inte bekymra sig över röran så ska det bli gjort så får jag väll städa medans jag ammar, man ska ju kunna amma i bärsjalen jag köpte men jag tycker det verkar avanserat..

Å ingen Frank Wagner på tvn ikväll heller, Bingolotto special lr nått sånt var det ju, kunde dom inte haft det på tv4 plus i stället, känner knappt ingen som spelar bingolotto ens ju..*suck* Min katt har varit ute på balkongen hela förmiddan och solat, han går in för att skita eller äta lite sen sitter han där ute i stolen och spanar på fåglar Lr andra katter Lr vad vet jag vad han kikar på han är ju katt!

Har kommit på att Kvinnan är fan fantastiskt och mannen han är ju som han är.. Men ärligt talat tänk så mycket mer vi klarar av emot vad dom gör, vara vaken på nätterna, fixa sig igenom dagarna med barn, hem och allt annat, och så mycket vi kan göra samtidigt som vi gör andra saker, å mannen han klarar fasen knappt ens att klicka på datan och prata samtidigt, och hur mycket han än sover så är han alltid trött??!! Jag har inte sovit en hel natt på lääänge minns inte ens när det var och det lär ju dröja tills jag får det eftersom jag ammar hela nätterna och jag är den enda med hörsel här hemma på nätterna.. Just därför är fanimej kvinnan helt fantastisk!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.