söndag 18 april 2010

Helgen!

Natten till lördag var inte kul, lilla Thea var så täppt och vid 02.30 gav jag sista koksaltet jag hade hemma och tänkte hur ska detta gå.. Eftersom det inte finns nattöppna apotek varför i helvete finns det inte det??!! Men Thea klarade sig på dosen hon fick då ända tills 10.30 då J kom tillbaka från apoteket med koksalt och Nässug, då kändes allt tryggt igen, käkade frukost i sängen och kollade på nyhetsmorgon Thea sov vidare på mej, hon sover så bra där och det har alla mina barn fått göra så klart Thea oxå får det:-)

J drog till sina föräldrar där även min Pappa var och dom tog ur motorn ur 940n, nästa helg ev ska motorn ur 740n tas ur och sen i 940n tror det blir bra då har vi en bra familjebil och min golf som pendlar bil:-) J ringde hem och frågade om han fick dricka på kvällen när vi skulle till hans föräldrar och käka, jag sa åt honom: ringde du hem för att fråga det??.. Han är ju för f*n vuxen och kan bestämma sånt själv aja.. Sen kom han hem vi gjorde oss klara och hämtade upp F som skulle med oss dit och käka, vi fick grillat & potatisgratäng & sallad = super gott! Sen så drack dom lite och tjöta skit, jag kollade tv och matade Thea några gånger, hon var duktig fast det var så mycket liv, kan ju i och försig bero på att hon sov dåligt natten innan, men jag väljer att tro hon var duktig:-) Vid 00.30 åkte vi hemåt och körde hem F oxå, sen så la vi oss direkt as trötta! Zzzzz...

Natten var ganska lugn, Thea åt och sov och åt och sov vi invigde snorsugen oxå, Lr J fick göra det mina lungor är för klena ;-) Thea vart jätte glad efteråt och jollrade och hade sig, det lättade nog massor i hennes lilla näsa:-) Jag tror groggarna tog mer på J igår än han sa, för han hittade inte sina glasögon imorse och påstod att han lagt dom på byrån brevid hans säng, när jag letade så hittade jag dom konstigt nog mellan väggen och sängen på MIN säng sida.. ;-) ha ha..
Sen har vi inte gjort så mycket alls, käkade pizza som middag det är ju ändå söndag idag, å sen har vi badat Thea, ikväll så blir det Wallander filmen på tv4 :-) Nu ska jag mysa vidare med min gosiga nybadade Lilla bebis Thea:-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.