lördag 3 april 2010

Påskafton = Amning!

Var vaken en hel del inatt med Thea igen, jäkla snuva kan den inte bara försvinna nu *suck* Så imorse var man inte piggelin vill jag lova.. Gick upp och åt frukost och förutom när vi gick en promenad här runt i byn på eftermiddan då vi träffade på Ida och Emma och kramades och pratade lite, tänk dom åkte igår och man saknar dom redan så mycket =( Men om man bortser från den promenaden så kan man summera denna dagen med ett ord nämligen amning! Tror lilla fröken Thea har en tillväxt period och ökar på mjölken för hon har ammat typ varje timme idag så jag har inte fått mycket gjort här hemma, hade tänkt hinna endel idag men det var bara att glömma. Vi kollade på en film nu på kvällen Brothers den var sevärd, ordet bra passade inte in här..

Spännande att se hur natten blir men jag antar att det inte blir nån sömn inatt heller, det är flyt att Ida och Emma är hos sin pappa just nu för jag hade ärligt talat inte haft energi att roa dom nu när man inte får sova just nånting och matar Thea hela dagen lång.. *Gäsp* Nääe nu ska jag kolla facebook en sväng innan jag ska ta med mej mitt lilla matvrak och lägga oss.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.