onsdag 28 april 2010

Fortsättningen på igår

Det blev ingen tur till min kompis S, vi skota runt lite hemma och sen hoppade jag och tjejerna i badkaret och plaska runt lite, fast dom blir alltid så arga när det är dax att tvätta håret, dom hatar att få vatten i ögonen bägge två så det är alltid en väldig procedur.. Sen så poppade vi lite popcorn och bara myste, sen var det läggdax för Ida och Emma, dom fick se på Nils Karlsson Pyssling i sina sängar. Själv så kollade jag och J på Ugly betty, Desperate Housewifes och Cougar Town, och när det var slut så ville minsann inte lilla Thea sova alls, så det tog nån timme innan hon var med på noterna för det, då var jag as trött! Zzzzzz....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.