söndag 11 april 2010

Sköna Soliga Söndag!

Idag har vi bara slappat och tagit det lugnt hemma, var ut på en promenad och tjejerna cyklade, var så härligt i solen som värmde om det kunde fortsätta vara sånt här väder nu helt! Emma har numera sina bägge stödshjul i luften och håller balansen länge innan hon vinglar till, Ida däremot är inte riktigt där ännu men det kommer vi ska träna som fasen nu under våren/sommaren :-)

Sen så köpte vi pizza och käkade och J betalade för en coca-cola men glömde ta med den hem från pizzerian, så när vi käkat klart så fick han åka tillbaka och hämta den om man ändå har betalat så ska man ju ha den. Tjejerna sjöng lite singstar hemma och sen så ammade jag Thea och sen åkte vi till J:s föräldrar och han tvättade min bil och sen så fikade vi :-)

Sen åkte vi hem och gjorde kvällsmat åt tjejerna och nu ligger dom och kollar på alfons i sina sängar, det är ju så svårt det där med läggningstider när det blir mörkt så sent ute, tur i allafall att när dom är hos mej så är det inget dagis jag har dom ju hemma helt då det känns bäst så jag är ju ändå hemma med Thea så självklart får dom med vara hemma med mej :-)
Nu ska jag och J se på tv4 filmen Wallander - fotografen den har vi sett men tycker dom är så bra så man kan se dom igen, ska äta lite popcorn och dricka lite Fanta och bara slöa i soffan nu, sen blir det Zzzzz..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.