lördag 3 april 2010

Långfredagen

Natten var låååång Thea vaknade flera gånger i timmen och grät och snörvlade, Jäkla förkylning!! Sen på morgonen så kom Ida in till oss, Emma sov lite längre och det behöver hon för Ida väcker alltid henne så hon får aldrig vakna av sig självt men efter 30-40min så kom Emma upp med och vi käkade frukost, sen klädde vi på oss och gick ut allihopa, Ida och Emma cyklade och Thea låg i vagnen så gick vi en promenad runt i byn i det blåsiga vädret det blåste och solen försvann, men Tjejerna var så glada och cyklade på, Emmas stödhjul gick inte ända ner till marken så hon höll balansen emellanåt helt själv :-) Sen gick vi hem tjejerna fick mellis Påskmust och piroger innan vi gjorde dom klarar och lämnade dom hos sin pappa för pappavecka, alltid lika tråkigt men det är ju ett måste, ja alltså jag tycker det är tråkigt barnen är alltid så glada vart dom än ska tur det :-)

Sen ringde en go vän till mej som skulle ha 30års kalas på kvällen men jag tackade nej eftersom Thea är sjuk och jag inte vill lämna henne RS viruset kan ju komma så snabbt så det känns dumt att chansa så vi bestämde att jag ska hälsa på nån dag i helgen istället. Sen så fixade J middagen det vart baconlåda och sallad, vi tittade på filmen 2012 den var varken bra eller dålig enligt mej, sen så satt vi lite vid varsin data och kollade runt lite, sen så kollade vi på filmen så Olika och i vanlig ordning så somnade J, jag fattar inte hur han kan vara så trött han sover ju hela nätterna!
Sen gick vi och la oss vid 23.30 unjefär då var jag väldigt trött efter 2 nätter nästan helt utan sömn.. Zzzzz...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.