lördag 1 maj 2010

LördagsMys!

Imorse kom tjejerna in vid 8 fast dom somnade så sent igår, dom kommer nog inte att vara pigga ikväll hos sin pappa, men vad gör man? Vi käkade frukost och sen så gjorde jag sockerkaka och negerbollar som vi hade till fika senare, och sen stekte vi hamburgaare som vi åt i soffan när vi kollade på knattarna, fick passa på att mysa så mycket man kunde med kidsen innan dom åker till sin pappa, och vid 16.30 så smsa han och sa att dom fick komma, så J gick över och lämnade dom en i taget för Ida ville dit direkt men inte Emma hon har sagt att hon inte vill dit i flera dagar, men sen när J kom hem igen så kom hon nog på att hon kanske ändå saknade sin pappa så hon fick bråttom i kläderna och sen gav hon mej en jätte go kram och pussar innan hon gick.

Shit så tomt det alltid blir när dom är inte är hemma, man saknar dom direkt, men tur man har Thea som håller en sysselsatt så dagarna går snabbt tills det är fredag och dom kommer tillbaka =)

Ikväll ska vi käka middag hos svärföräldrarna det blir nog trevligt om lilla Thea är på humör vill säga annars blir det nog en kort stund där men jag hoppas på att hon är lugn. Nu ska jag göra mej i ordning så det händer nått här hemma.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.