onsdag 26 maj 2010

Solhelvete lyser på Himlafan!

Idag lyser solen och det är fanimej tur, sov typ 2timmar inatt i vanliga fall får jag ju sova 3-3½timme så en timme mindre känns rejält! Vet inte vad det var med barnen inatt, Thea skrek och ville inte sova, Ida kom upp flera gånger och skulle ha vatten och hade tappat sitt gosedjur och jag vet inte allt.. Så hade det regnat och varit mulet imorse så jag hade jag nog stannat i sängen hela dagen, inte för det hade gått för jag ska på möte vid 13 men ändå tanken kändes nice =) Just nu är tjejerna ute och leker och Thea typ sover i sin vagn, så jag ska passa på att dammsuga i köket ida slog sönder sin skål med musli å jag orkade inte städa upp det just då så jag tog med barnen ut ur köket och slog igen dörren och så käkade vi frukost i vardagsrummet istället ibland får man blunda för saker för att orka med nått annat ;-)

Nääe nu ska jag röja i köket och fixa lite måste hålla mej igång så jag inte somnar, Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.