måndag 17 maj 2010

Trött och Sjuk

Trött och sjuk Ja det är jag, J har smittat mej med sina baciller trodde det berodde på hans pollen allergi men så var det inte, så nu är jag snuvig och känner av halsen och är extra trött om dagarna med all sömnbrist i bagaget + förkylningen jag hoppas bara Thea klarar sig hon hostar ju så det räcker och blir över stakarn. Idag var jag och Thea på Bvc, hon hade gått upp bra i vikt hon följer sin egen lilla kurva =) Sen hem och lagade korvstroganoff och kollade på nya beck filmen (som inte ens gått på bio än) så kvaliten på ljudet är ju typ bio ljud men bildkvaliten var helt okej, en spännande film, Levande Begravd heter den titel namnet säger ju endel om den.

Sen har vi inte gjort så mycket mera min kära sofie ringde och prata en stund med mej, jag måste ta mej dit och hälsa på henne och få se hennes och robins lilla Olivia som just nu är mindre än Thea men det kommer bara rassla till så har hon växt om min lilla bebis.

Nej nu ska jag ta med Thea och bädda ner oss i sängen och kolla på Roast på Berns ikväll ska dom ju roasta Annika Lantz så det blir nog roligt.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.