lördag 8 maj 2010

Avatar!


Imorse så kom tjejerna upp vid 08.30 unjefär och dom la sig hos oss i sängen och vi myste lite innan vi klev upp och käkade frukost. Sen så åkte J med tjejerna och handlade och jag var hemma och amma Thea, vi skulle baka bullar tänkte vi med J glömde köpa hem Margarin så det får vi ta imorn istället. Jag dammsög nästan hela lägenheten och bytte sängkläder och plockade, sen så käkade vi middag mos och köttbullar på barnens begäran. Sen så kom svärföräldrarna hit och hälsa på så vi fikade, sen så tog vi och hoppade i badkaret jag och alla mina barn, Thea fick oxå bada med oss för första gången hon är ju van att bada i sin badbalja och detta var både läskigt och mysigt tyckte hon =) Sen så hade vi tv mys Emma somnade på soffan som vanligt så hon fick bäras in sen när vi la dom, sen så kollade jag och J på Avatar den var faktiskt helt okej och sevärd jag trodde jag inte skulle gilla den för den verkar lite för mycket på nått vis men den var som sagt helt okej =) Så nu är det straxt dax att gå och lägga sig så man orkar med natten med Thea och upp imorn med mina älskade tjejer.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.