lördag 5 februari 2011

Utmanad av min Vän Sofie!

Ja jag har fått en utmaning av min kära vän sofie så jag lär väll följa den då :)

1. Hur länge har du bloggat? På denna bloggen är det nog några månader, bloggade mycket på min sida på familjeliv förut.

2. Hur många bloggar återvänder du till regelbundet? Ja det är ett gäng bloggar som jag följer både kändis bloggar och vanliga random people :)

3. Av de bloggar du läser, vilka är dagboksbloggar och ämnesbloggar? Tror dom flesta är dagsboksbloggar faktiskt, men någon ämnesblogg kanske det oxå finns som jag följer.

4. Tycker folk som känner dej att du är dej själv i din blogg? Ja det tror jag nog att dom tycker för jag skriver precis så som jag känner.

5. Tror du det är skadligt för vissa personer att blogga? Ja om det blir ett tvång att blogga och man måste uppdatera hela tiden och bloggen tar för mycket tid, jag bloggar ju för att det är skönt att skriva av sig.

6. Hur ser bloggandets nackdel ut för dej? Ja det är väll att jag vill skriva mycket privat som jag ofta får redigera om så det inte är riktigt så privat, eftersom alla som vill kan läsa min blogg.

7. Tror du att du fortfarande bloggar om 2år? Ja det kommer jag att göra men hur mycket eller litet det vet jag inte för jag har ju inte en aning om hur livet för mej ser ut om 2år.


Och som alltid med en utmaning så ska den skickas vidare, så dom jag vill utmana är dessa bloggar: Livet i en röd stuga, GranZ, Susannas blogg.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.