onsdag 16 februari 2011

Så Stolt över mej själv!

Ja, jag är faktiskt riktigt imponerad av mej själv, idag har jag varit rökfri i 3 månader!! Det är ganska lång tid det, men det är en daglig kamp varje dag som jag just nu vinner och tänker fortsätta med :)

Idag har jag även varit super duktig och tränat intervall på Löpbandet i 50minuter på förmiddan, och sen blev det en timmes promenad med grannen på kvällen, det är så skönt att promenera med trevligt sällskap och ventilera saker man märker inte ens hur långt man gått eller hur kallt det är :)

Och idag så stod Thea själv en kort stund och tog ett steg utan att hålla i nått när hon gick mellan soffan och bordet 2gr gjorde hon det, gissa om man blir stolt över sin Lilla skrutta :)

Gonatt, imorn är en ny dag att träna på!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.