torsdag 10 februari 2011

Snosat på bebis & Tränat!

Ja det är vad jag gjort denna händelserika eftermiddag, var och besökte min kära syster som fått sitt andra barn för en vecka sen, en liten flicka som heter Tilly, jätte söt och liten var hon, och ändå så väger hon runt 3,5kg, snacka om att man glömmer snabbt hur små bebisar är, och nu blev thea en liten stor i mina ögon :)
Sen så blev det upp på Löpbandet igen med ett nytt bildbebis för att tvinga mej själv att klara mer och mer så idag vart det 51minuter dvs 6 minuter MER än igår :)


Får se om det blir en fri dag utan Löpbandet imorgon eller om jag tar det på Lördag för någon dag i veckan måste ju kroppen få pausa lite oxå även om jag helst vill köra alla dagar nu när jag är på gång ;-)

Imorn kommer mina stora tjejer hem så då blir det FredagsMys <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.