onsdag 9 februari 2011

Fan vad jag Kan!

Är så stolt över mej själv att jag klarar av att öka tiden på Löpbandet, kör ju intervall träning på Löpbandet varje dag och förbättrar mina rekord hela tiden, första dagen jag stod på löpbandet så orka jag bara 20minuter i raskt temp och idag 45 minuter :) Jag ska fortsätta öka tills jag är uppe i en timme sen ska jag köra på mellan 45-60 minuter varje dag, nu SKA jag ner i vikt så är det bara :)
Här kan ni se bildbevis, tiden står i vänstra hörnet.


Och anledningen att jag lägger in detta bildbevis är för då måste jag uppdatera med en bild med bättre tid, helst imorn ;-)

Nej nu blir det att hoppa in i duschen och sen hoppas jag på besök av grannarna :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.