onsdag 2 februari 2011

Ida fyller 7år Idag!

Ja, Idag för 7år sen föddes min första lilla prematurbebis 980gram och 37cm liten var hon och här sitter vi nu 7år senare, Vad snabbt dessa år har gått!! Och ändå fast jag varit mamma är 7år nu så är jag ändå bara 21år och har många år kvar tills jag är 30år (Nej det var bara önsketänkande..haha..) Hursomhelst så hade vi kalas för Ida i söndags, eftersom alla jobbar så olika skift, och Ida var så nöjd med alla paket hon fick och som nära och kära som kom och grattade :) Lite bilder från kalaset, Ida med sin första outfit under kalaset och med sina klackskor hon fick av min farmor i paket, ett par på sig och dom andra i handen:

Spindelmannenkvinnan är oxå med på bild, emma brukar säga att hon är det :)



Sen var det ju dax att blåsa ut ljusen på tårtan i nästa outfit:



Sen Idag på Idas riktiga dag så var vi in till Frosth och fikade för att det skulle vara lite extra för Ida.



Lilla Thea Fick sitta i sin vagn och bara titta på, men det gjorde henne inget för hon är så glad över sin nya vagn en Scooter 2010, färgen syns inte så bra på bilerna men den är Mörklila/Grå jätte fin Vagn som jag har bytt till mej av min kära vän Sofie, hon fick Theas City cross i stället och den funkar fint för dom, så vi vart bägge nöjda med detta byte :)



Ja annars har det mest varit Sjukstuga här hemma, Emma var vissen i måndags först kräktes hon 2gr i rad och sen la hon sig och sov i 3 timmar på eftermiddan, då var jag riktigt orolig, sen var hon lite seg på kvällen men dagen efter var det full speed igen. Lillskruttan hade feber måndag och tisdag men ingen snuva Lr nått annat och idag är hon lite piggare och äter mera och visst hon är kinkig men inte som igår och i förrgår, så nu hoppas jag att det går åt rätt håll är så trött på alla jäkla baciller som går höst/vinter nu vill jag ha vår!!

Nej nu ska jag återgå här hemma och natta mina stora tjejer, Thea sover redan, J jobbar ju eftermiddag så ikväll blir det tyst och lugnt när barnen lagt sig, tror jag behöver det :)

1 kommentar:

  1. Hallå vilka fina bilder =)
    Du är utmanad kika in på min blogg

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.