tisdag 8 februari 2011

Måndag! Lr vänta nu det är ju Tisdag..

Har inte haft den roligaste helgen..

I fredags så var jag ju hos Läkaren och fick svar på varför jag har yrsel att det var stress relaterat och att jag håller på att bränna ut mej, så jag fick strunta i att följa med Tina Stumpan på Krogen i örebro, fast jag så gärna ville med och hade sett framemot att vi äntligen skulle dra ut på krogen som vi pratat om så länge nu.
Så sen när tjejerna åkte till sin pappa på pappavecka så tänkte jag att ja man får väll ha lite fredagsmys då, men jag hade sån frossa och var tyng trött så jag la mej på soffan och somnade till och från, fick ont i magen efter ett tag och började må illa och sen började jag kräkas.. Hej Kräksjukan! Så det var den fredagen..

På Lördagen så mådde jag lite bättre från kräkorna men hade ingen ork alls i kroppen, Thea hade börjat hosta under natten och var jätte kinkig och snuvig, är så trött på alla jäkla baciller jag HATAR höst/vinter pga alla sjukdomar som bara går runt speciellt när man har ett par barn det känns som någon alltid är sjuk :(
Såg i allafall på Melodifestivalen på kvällen och fick i mej ett par godisar.


På Söndagen så åkte J och kika på rally i hällefors han åkte kl 06.00 och kom hem kl 19.00 så hela dagen vart jag ensam med Thea, det var en lång dag vill jag lova sådär direkt inpå kräksjukan och just för att jag inte har så mycket ork i kroppen till nånting och det visste ju J om så att jag var vansinnigt arg och besviken var nog knappast någon överraskning.. Jag vart så otroligt besviken på honom, är det honom jag lever med och är det han som påstår att han älskar mej så himla mycket?! Det känns som ett skämt när han påstår att han gör det, för när man älskar någon så innebär det för mej att man finns DÄR för personen när det BEHÖVS och STÖTTAR!
Tappade en hel del respekt för honom faktiskt, detta satte sina spår.
så jag hoppas att han tycker det var värt det....

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.