lördag 12 februari 2011

LördagsMyys!

Inatt sov jag just ingenting, förstår inte varför Lillskruttan ska ha dessa krångel nätter hon är ju ganska stor nu och borde kunna sova nätterna igenom men icke, så vid 6 tiden somnade hon ordentligt då gick jag upp och greja lite för jag tänkte att jag lika gärna kunde vara vaken en stund till IFALL hon vaknade igen men straxt efter 7 så sov hon gott fortfarande så jag gick och la mej en timme. Ida & Emma sov hos J:s föräldrar denna natt så vi hade bara Lillskruttan hemma. Sen När vi gick upp så käka vi frukost och fixa i ordning oss och åkte och skifta barn hos Casa Grans, vi lämnade av Thea & Cesar och tog med oss Ida och Emma och drog till Badhuset, det var populärt i 4 timmar plaskade dom i vattnet och så fikade vi en sväng oxå, Jag badade inte för jag har inga badkläder.. I allafall så trodde ida och emma det, sanningen var att jag inte orkade med att blir granskad så lättklädd när jag mår som jag mår, J var ju i vattnet med tjejerna och jag höll ju koll på dom från kanten :)

Efter badhuset så gick vi till Pizzerian och käkade Pizza, gissa om tjejerna var hungriga så mycket pizza brukar dom aldrig äta annars så det var bra :)
Sen åkte vi och hämtade hem Thea bus och Cesar och åkte hemmåt, sen hemma så tränade jag på Löpbandet i 50minuter (för att kunna äta godis med hyffsat gott samvete sen)
och sen tog jag en dusch och sen vart det soffmys med en stor skål godis och Melodifestivalen på Tvn :) Tjejerna orkade vara uppe en timme och kolla sen vid 21 tiden så ville dom gå och sova, så då natta jag dom, mina älskade barn som var så trötta efter denna händelserika dag :) Thea Nattade J när jag tränade och hon har sovit sen dess så jag hoppas det blir en lugn natt, I need my sleep!

Imorn är det ju Söndag får se vad vi hittar på då, blir nog ev att dra och kolla in min Lillesyrras nya lya inne i stan :)

Nej nu ska jag gå och Sova och hoppas på att få en sovmorgon! (hoppas går ju alltid)

1 kommentar:

  1. minsta lillesyrran ;)13 februari 2011 kl. 21:55

    Det var super roligt att ni kom :)

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.