måndag 14 februari 2011

En dag som alla andra.

Usch såna här dagar är det extra jobbigt när man inte mår bra och har en svajig relation, vill bara dra täcket över huvet.. Fick jätte fina röda rosor av J, men det känns så tillgjort lixom bara för det är denna dag, visst det var jätte gulligt av honom och rosorna är jätte fina, men det är inte sånt här som räknas i en relation.




Eftersom J jobbar eftermiddag denna veckan så passade jag på att träna på förmiddan:

Kanske syndes dåligt på bilden men 60minuter träna jag och brände 657Kcal!


Jag fick ett jätte gulligt kort av Ida som hon hade gjort i skolan, där det stod Mamma I Love You, och sen var det massa hjärtan runt om. Gissa om jag blev glad :)
Nu har J åkt för att jobba så jag roar kidsen innan det ska bli kvällsmat, Emma har beställt våfflor och Ida har beställt Hjärtformade varma mackor, tur att dom har en sån snäll mamma som kommer fixa det åt dom :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.