torsdag 21 oktober 2010

Skägg!

Ja det är det nya ordet, kommer från Nemo i Tv reality serien Kungarna av Tylösand. Dom flesta tycker att personerna i det programmet är väldigt omogna för dom hittar på så mycket tokigheter och visst är dom det, men man får tillåta sig att tycka att det ändå är ganska underhållande tv som man kan garva åt, i allafall gör jag det för jag vägrar bli en trist "äldre" jag är ung och lever livet och det kommer jag vara/göra länge framöver. Plus att jag ändå är mamma till tre barn och att ha barnasinnet kvar och busa och hitta på tokigheter det är sånt som jag upplever att mina barn tycker extra mycket om hos sin mamma :) Så skägg på er alla trista människor där ute, gå ut och skaffa er lite skägg! ha ha..

Idag har vi börjat flytta kartonger till nya lägenheten, tar man lite i taget så blir det inte lika drygt och det går ändå inte när man har barn och hundvalp, tiden finns inte, så att ta lite i taget är det som funkar. Som tur var kunde stora tjejerna få vara kvar hos sin pappa en extra dag så dom kommer hem på lördag istället, känns lite tråkigt för jag saknar dom så mycket <3 Men det är ändå det bästa för alla deras saker är ju nedpackade och inslängda i nya lägenheten (för att spara tid så har vi kört iväg hela deras rum så dom har nånstans att vara när dom kommer hem på lördag) Så som det ser ut nu så kommer vi sova första natten i nya lyan på Lördag/Söndag och det inne bär att efter det så kommer vi inte ha internet på flera veckor.. buuhuu.. :( Men å andra sidan så kommer man väll hinna med desto mera annat och vem vet när vi får tillbaka bredbandet så kanske man inte vill lägga så mycket tid på kvällarna vid datan...? Nääe det där gick jag inte ens på själv.. ha ha..

Vill avsluta med ett Grattis till min kära vän Sofie som fyller år Idag, grattis gumman hoppas din dag har varit extra bra <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.