söndag 3 oktober 2010

Igår var det Party!

Igår festade vi för att fira att J fyller 25år, hade as roligt, sjöng singstar och lite så =) Mina snälla svärföräldrar sov kvar hos oss och passade Thea & Cesar.
Klockan 4 kom vi hem, vi sov i tjejernas rum (dom är ju på pappavecka) men fan så dåligt jag sov där, förstår inte hur tjejerna kan sova där tur vi snart ska flytta!
Så jag klev upp kl 9 (inte illa det av mej med tanke på allt vin, grogg å minttu jag hällde i mej igår) och käka frukost (thea & cesar var ute på promenad med svärisarna) Men sen när dom kom tillbaka så såg Thea inte ens glad ut över att jag var hemma, men det är ju positivt för då vet jag att hon trivits i sin farmor o farfars sällskap och det känns tryggt =) Sen åkte dom hem och jag väckte J som fortfarande var full.. ha ha.. (han är ju yngre så han är lite klenare ;-)

Idag ska vi åka till svärisarna och fira J lite och käka mat, sen ikväll ska det mysas i soffan och se på ensam mamma söker och på sista Renee Huss filmen på kanal5.

Vill skriva en rad om min fina underbara vän som just nu kämpar emot sin cancer, du är så otroligt duktig gumman, kämpa på, du får inte ge upp! Löööve You <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.