söndag 10 oktober 2010

Helgen slut då

Jaha då var det söndagskväll igen, tycker helgerna går så snabbt hela tiden Lr ja veckorna går för den delen snabbt dom med, man vill hinna så mycket men det blir så lite, men nu ska vi ju snart flytta och lär kanske börja packa.. Varje gång jag ska flytta så tänker jag att jag ska rensa och kasta sånt som jag absolut inte behöver men det blir ändå så mycket att packa/bära fast å andra sidan tre barn dom har ju endel saker, möbler måste man ju ha, kökssaker (dvs knivar/gafflar/skedar,glas osv) lär man ju oxå ha, kläder måste man oxå ha så vad ska man igentligen kasta? Aja får kolla igenom allt noga någon kartong eller sopsäck måste man ju kunna kasta så det minskas lite.

Idag var vi på Kalas i Fjövi (som ida säger) eftersom J och hans bror fyller år med en veckas mellanrum så brukar dom slå ihop kalasen för släkten, vart en hel del barn så tjejerna var glada och lekte och busade, Emsen är lite vissen och väldigt röd i ögonen så vette sjutton vad som är på G, men hon lekte efter ett tag hon med.

Sen så åkte vi hem och käkade Pizza (min sista på länge!) med våran vän *** sen såg vi på Ensam mamma söker och på Flightplan som gick på tv4, usch vilken film tyckte så synd om mamman när hon letade efter sin dotter och ingen trodde på henne, tur det slutade bra annars hade jag nog inte kunnat gå och lägga mej, för min hjärna är lite knasig den tar gärna med filmer/otäcka saker/osv in i mina drömmar om jag ser sånt innan jag går och lägger mej.. Har alltid varit så, inget som försvunnit bara för man blitt äldre tyvärr..

Nääe nu ska jag väcka han som snarkar bredvid mej här i soffan så vi kan rasta vovven innan det är dax att sova.

Imorn då jäklar! :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.