fredag 2 juli 2010

Underbara Fredag!

I måndags startade jag mitt nya liv, nu ska jag ner alla kilon jag gick upp under graviditeten, eller ja sen jag träffade min Älskling, det blir ju så när man är nykär & man sitter hemma och myser med god mat eller tv gott och film, och sen när man var gravid och ammade Thea så åt man ju massa onyttigt oxå, men det är aldrig för sent att ta tag i det så nu jäklar! =) Som sagt började i måndags och vägde mej idag -4kg kanske är mest vätska men vem bryr sig det är kul när man ser resultat ändå och snabbt.


Fick ju hem mina stora tjejer som varit en vecka hos sin pappa, så vi besökte min farmor och var ute i lekparken där och sen fikade barnen inne jag höll mej till "mitt"
Tjejerna fick pengar av min farmor för att köpa nått för så dom ville förstås till mejk, så vi åkte dit efter besöket hos min farmor och tjejerna tittade länge och väll där på allt och sen köpte emma: en handväska i glitter/svart och foppatofflor och lila solbrillor, Ida köpte: en handväska glitter/svart (samma som emma) och sen köpte hon en annan handväska som var svart med paljetter (dom har god väsk smak kan nästan tro dom fått det från mej ;-) hi hi..) och sen köpte hon svarta flipflopp, sen bar det av hemmåt och sen kom J hem från jobbet och vi gjorde Tacos som FredagsMys, sen ville tjejerna bada så J åkte iväg med dom en sväng jag var hemma med Thea, sen så kom dom tillbaka och var uppe en stund innan dom ville gå och sova.

När dom lagt sig så fick jag dåligt samvete över tacosen (fast jag åt nyttigt) eller så var det kicken av dom -4kg som gjorde det, i allafall så tog jag på mej promenadskorna och MP3n och gick ut och promenera runt i byn en hel timme!
Så nu blir det att hoppa in i duschen och lägga sig, värmen tar ju kål på en helt.

Imorn är en ny spännade dag, fasen så mycket bättre jag mår numera =)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.