onsdag 28 juli 2010

OnSdAg

Vaknade med huvudvärk.. Vet inte om det berodde på mina drömmar jag hade om ormar som ringlade efter mej och jag fick ta upp dom och hålla fast huvet på dom fy fan så äckligt det var! Var glad när jag vaknade även om huvet värkte som faan..

Hade lite beslutsångest under hela dagen sen bestämde jag mej och sa upp min lägenhet! Vi ska flytta tillbaka till "Ön" igen, får en större lägenhet och jag vet ju att barnen trivdes där så det kommer bli as bra, bara själva flytten som blir dryg, men jag får tänka på hur mycket man går ner i vikt när man springer upp och ner för alla trappor då går det nog liite lättare =)

Var hos min pappa och grilla igår mina systrar och respektive var där det var så trevligt att ses allihopa och käka och umgås, varför gör man det ändå så sällan?!

Vart så glad nu på kvällen när jag skulle ge Thea lite gröt, hon får ju smakportioner numera men spottar ut det mesta.. ha ha.. Men i allafall nu ikväll så gapade hon när skeden kom det har hon inte gjort innan så nu går det framåt =)


Pratade med min gumma ikväll i telefon, det är helt sjukt vad du ska behöva gå igenom hela tiden, man känner sig så maktlös när man inte kan hjälpa dej på nått sätt, men jag hoppas att jag lyckas stötta dej bra ändå, du vet ju att jag alltid finns här för dej!


Nääe nu ska jag se på SATC repris som går just nu och sen lägga mej så man slipper vakna med huvudvärk imorn med, Gonatt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.