måndag 19 juli 2010

Måndag



Stakars Emma, tycker så synd om henne, hon pudrar och pudrar men det hjälper inte så mycket tycker hon så hon är mest ledsen hela tiden, man känner sig så maktlös när man inte kan hjälpa sina barn när dom har ont :-( Thea har inte varit på bra humör alls, är super nojjig för att hon oxå skulle ha vattenkoppor på gång, men jag hoppas att jag har fel och att så små barn inte får det! Gårdagen var en lång dag, kan beskrivas med ett ord: kaos! Jag sov knappt ingenting på natten för det var en liten Thea som inte alls ville sova och Emma ropade och hade ont, sen på morgonen försökte jag göra mej klar så jag kunde ta med barnen ut så J skulle få sova i lugn och ro han jobbade ju hela natten, men alla tre barnen skrek och det var omöjligt att hinna nånting så J sov till 09.30 sen kom han upp och hjälpte mej, det var nog omöjligt att sova i den ljudnivån som var då..

Får se hur denna dagen går, natten var ju lite lugnare i allafall så man har fått lite ny kraft att stå pall ännu en sömnlös natt OM det nu blir så för J ska jobba natt nu i 2 nätter framåt.

Nån som vill köpa marsvin förrestän?? Vi har två hanar (ca 6mån gamla) som säljes med bur och tillbehör för 300kr, det är tjejernas marsvin men jag tycker så synd om dom när ingen hinner med dom så dom skulle få det bättre hos en familj som har tid.

Nääe nu slåss tjejerna så jag lär gå och ta i sär dom, tjingeling!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.