fredag 23 juli 2010

FredagsMys!

Imorse när Emma vaknade och kom upp så sa hon: Mamma vart är Ida?? Jag sa men hon är ju hos pappa har du glömt bort det? Ja just ja, glömde bort det sa Emma och börja skratta, ungar :-) Sen så käka vi frukost och åkte och stor handla, tog en evighet kändes det som och min träningsvärk sitter i fortfarande, mina benmuskler måste fått ett rejält pass! Gå i trapphuset hemma är hemskt, man vill helst hugga av benen..

Sen hemma så käkade vi tacos, Emma är mycket lugnare när hon är utan Ida det är som ett helt annat barn, så det har varit super lugnt hemma igår/idag med bara 2 barn. Men för en stund sen så kom deras pappa och hämtade dit Emma oxå så nu är det bara Lillskruttan kvar hemma och just nu så sover hon middag så jag ska försöka mej på att röja lite här hemma så man får det fint igen, helgen och allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.