lördag 24 juli 2010

Mysa Mys!

Har haft en bra dag trots att det blev lite sömn inatt, la mej alldeles för sent och sen när Thea vaknade var jag as trött *dumt* Har besökt min syster idag och få sett hennes söta lilla sessa, hon var mindre än Thea men det kommer ju att ändras snabbt när lillsessan börjar växa, så kul att Thea har en jämnårig kusin att leka med, och om ett halvår får hon en till kusin, fasen så skoj dom kommer ha =)

När jag kom hem igen hade J en kompis här så vi käkade Pizza (det är lördag då FÅR man vara lite onyttig, så det så!) och nu ikväll ska vi fortsätta vårat filmmaraton, har massa filmer vi kan se på =)


Fick Marsvinen sålda imorse oxå, en mamma med två barn kom och köpte dom, så nu får dom ett bättre hem där dom får komma upp lite, Toppen!

Så nu har vi bara Katten Mållgan kvar, och om vi flyttar så kanske det är lättare att ha honom ute mera, så drygt att springa upp och ner i trappen och släppa ut honom mitt i nätterna när han jamar och ska ut..

Vill ha en 4:a i istället men det är fan inte lätt att hitta nånstans, och helst då på botten med tillgång till lekpark och gräsmatta så barnen kan vara utomhus och leka utan att dom ska oroa sig för att grannarna säger att dom inte får vara där eller där eller där.. Jäkla kärringar som gnäller jämt på mina barn..
Barn måste ju få leka och busa ute, kärringarna är tydligen så gamla så dom inte minns hur kul det var att leka när dom var små, elaka Tanter!

Nu ska jag återgå till mitt, ha en bra lördag!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.