torsdag 22 juli 2010

Träningsvärk!


Mina älskade barn, så mycket kärlek på ett kort <3


Igårkväll skulle jag vara duktig och gjorde massa övningar hemma (mycket benövningar) och imorse var det lite stelt, men under dagen när jag rört mej och sen när jag och barnen åkte och besökte min farmor (som bor på 3:e våningen) så var alla trappsteg ett för mycket och köra bil gjorde till och med ont när man ska koppla och gasa.. Men nu vet man ju iaf att kroppen fick jobba lite så då gör smärtan nytta =)

Har bara Emsen kvar hemma (ja och Thea såklart) för Ida har redan åkt till sin pappa för pappavecka, Emma ska dit imorn, jag kände att dom behövde en paus ifrån varandra för dom är i luven på varandra HELA tiden och bråkas och har sig, så nu får Emma vara här ifred tills imornkväll, vi hade lite mys här på kvällen Lr Emma hade rättare sagt jag satt brevid och titta på när hon slukade godis och lite ostbågar, fan vad duktig man är! =) Jag ska ju käka tacos imorn och ev lite tv gott då jag och min andra hälft ska se på snabba cash med mega hunken Joel Kinnaman *Oh la la* så det gjorde inget att Emma käka godis bredvid mej, jag var så glad att få göra henne lite glad och mysa lite, hon har haft en jobbig vecka med sina vattenkoppor så det var hon väll värd =)

Imorn ska vi åka och storhandla och käka tacos och ha fredagsmys och jag ska bara ta det lugnt fan vad nice det ska bli, veckan har ju varit lång med så mycket sömnlösa nätter och sjuka/gnälliga barn.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.