tisdag 20 juli 2010

Svacka pågår!

Usch, nu har jag en rejäl svacka tror jag, det går sådär med min viktnedgång jag kämpar men det känns som jag står i kviksand.. Att det varit totalt kaos här hemma dom senaste dagarna gör ju sitt oxå, jag har inte orken, man är inte på humör för något när man inte får sova och aldrig får egentid så man får ladda batterierna igen, samtidigt så vill jag inte vara utan Ida & Emma den veckan dom är hos mej, dom får ju så lite tid med mej som det är och jag har så himla dåligt samvete över det :-( Thea får ju all min tid det är ju så med bebisar men Thea har ju faktiskt en hel vecka då hon har mej helt ifred och Ida & Emma dom får dela sin tid med mej med sin lilla syster det känns så tungt att man inte kan klona sig och räcka till åt dom alla tre, jag är ju deras mamma och dom behöver mej lika mycket fast på olika vis eftersom dom är i olika åldrar. Mina älskade barn, mitt allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.