söndag 8 augusti 2010

Sova middag har sina nackdelar.

Vi käkade Lasagne & sallad som middag, sen var Thea på gnäll humör och jag kände mej väldigt slut i kroppen (och J är ju jämt trött) så vi gick och la oss och sov lite middag allihopa I TRE TIMMAR SOV VI!! Vaknade straxt efter klockan 18.00.. fy så konstigt allt var då jag såg ju vad klockan var men det kändes ändå som om det var morgon, så hela kvällen vart helt konstig, jag brukar alltid må illa efter jag sovit middag tror inte min kropp gillar det, men just denna gång så blev det inte så, visst jag var lika snuvig som innan jag somnade men ändå hyffsat pigg i allafall =)

Thea gick att lägga vid 21 tiden för natten och hon har sovit sen dess så det märks på henne med att hon är riktigt kry men hon är ju på bättringen nu helt klart.

men som jag skrev så har det sina nackdelar att sova middag så många timmar för här sitter man nu och är inte ens trött, men det kanske kommer när man lägger huvet på kudden...?

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.