lördag 7 augusti 2010

FÖRKYLD!!

Jag förstår inte hur man kan bli sjuk så snabbt inpå det var ju inte länge sen jag var dunderförkyld och nu var det dax igen tydligen, bägge gångerna har Thea blivit sjuk först och sen smittat mej, jag som alltid varit så orolig över att smitta henne med nånting men det är hon som smittar mej hela tiden.. ha ha.. Men hon är iaf på bättringen nu och kan äta/sova igen det är allt som räknas, visst jag gnäller och är förbannat sur för jag är dunerförkyld igen men det är ju som det är med det.

Blir nog inte att hitta på mycket idag ska lägga mej på soffan och kolla på tv/film hela dagen och sen tror jag att det blir Lasagne till middag.
Det är så himla lugnt när tjejerna är hos sin pappa, man tycker ljudnivån är så hög när dom är här och när dom är borta så är det för tyst, man gnäller alltid för nått.. ha ha.. Jag hoppas mina tjejer får en rolig vecka hos pappa, sen när dom kommer tillbaka så är det ju en helg kvar innan ida ska börja skolan!! Måndag den 16:e närmare bestämt, shit vart tog tiden vägen? Min första lilla bebis som hade det så kämpigt på sjukhuset när hon föddes och hade en tuff resa innan hon började växa ikapp och nu ska hon börja skolan, är hon verkligen så gammal?!? När man får barn säger alla åt en njuta av tiden, för dom växer upp så snabbt och när man sitter där mitt i småbarnstiden så tycker man att varje dag är som en vecka och att tiden står helt stilla, och man önskar dom blev större så man fick sova om nätterna och kunna hinna vara social med vuxna människor osv osv, men sen vaknar man upp och inser att tiden har hunnit rusa iväg massor! Det är då man skaffar en till bebis, och sen en till bebis <3 Men tre omgångar med bebis/småbarnstider får räcka här ;-)

Allt detta hade jag nyss skrivit på den stationära datorn som hängde sig och allt försvann, J hjälpte mej att få fram det och jag började skriva igen då hängde den sig IGEN mitt i bloggandet så jag klicka snabbt som attan på puplicera inlägg, så jag kunde redigera klart inlägget på min rosa fina mini PC som aldrig hänger sig eller bara stänger ner, man kan lita på rosa ;-) (Ja jag vet det är en reklam fras men den passa in så bra här!)

Nu ska jag vila lite det tar på krafterna att blogga.. ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.