lördag 15 januari 2011

Polkagrisbebisen!




Jag är så stolt över min Lillaskrutta nu går hon med gåvagnen och hon tycker det är så roligt, hon ser så himla glad och nöjd ut :) Man känner sig lite gammal nu när hon börjar kunna mer och mer för varje dag som går, men det är roligt oxå, just på denna bilden så ser hon ju ut som en liten polkagris i sin nya body med matchande byxa :)

Har fått hem mina stora tjejer oxå så nu är mitt hjärta helt en vecka <3 Vi har myst massor hemma och varit ute och gått och dom har fått åka pulka, plus att dom fick leksaker, spel, dockhus av en väldigt snäll familj :)

Jag skulle igentligen skriva en hel del mer men jag orkar faktiskt inte, jag behöver min skönhetssömn för mina älskade barn vaknar tidigt :)

1 kommentar:

  1. Åh, farmors lilla goding, hon ser ju så go ut att man skulle kunna äta upp henne :)
    Tänk att hon har blivit så stor o stark.
    Kramisar

    SvaraRadera

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.