fredag 28 januari 2011

En bra Fredag!

Ja idag var en riktigt bra fredag, fick hem mina stora tjejer, så nu är mamma hjärtat helt igen. Sen så åkte vi och hälsade på min kära vän sofie det var trevligt som alltid, och sofie hade fått brevsvar från sin röntgen som hon gjorde efter sin cancer behandling och nu såg allt normalt ut! Är så glad för min kära sofies skull, nu hoppas jag att hon slipper tråkigheter och bara kan se framemot sitt bröllop i sommar :) Vi åkte hemmåt runt 19 tiden, så vi svängde förbi MAX och köpte hamburgare som kvällmat och åt i bilen på vägen hem, efter det så slocknade tjejerna, ja alltså dom stora Thea satt och pillade på sina leksaker och höll sig vaken hela vägen hem, sen hemma så nattades Tjejerna och vi skulle ha fredagsmys men det blev lite data tid i stället så tar vi Lördagsmys imornkväll med tjejerna i stället kändes bättre att göra så. Jag ska snart gå och lägga mej så man orkar upp med tjejerna imorn för J ska åka och kolla på rally hela dagen.

Sen var det en annan sak till men det är hemligt, men roligt är det, en toppen Fredag som sagt :)

Slänger in en mysbild som togs på mej och Thea en tidig morgon i veckan:

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.