tisdag 1 juni 2010

Måndag!

Idag så har vi varit på familjerätten och fastställt faderskapet på Thea, varit massa krångel med det med tider som inte passade och sen blev jag sjuk osv men i allafall så var vi där och skrev på allt, sen vidare till bvc där Thea fick 2st vaccin sprutor en i varje lår det var inte poppis, hon blev så ledsen det var hemskt =( sen så åkte vi och handla eller Jag gjorde för J fick åka runt med Thea i bilen, sen hem och fixa lite.
En kompis till oss F kom hem till oss och vi bjöd honom på tacos det var gott =) sen så kom syrran och hennes kille hit och hon färgade min utväxt på håret och vi snackade lite sen så tyckte Thea ingenting alls var roligt och skrek och skrek tror det var vaccinet som gjorde ont vi försökte ge alvedon men hon spotta bara ut det.. VARFÖR I HELVETE FINNS DET BARA SUPP TILL ÖVER 5KG?? Så jäkla dumt för såna är mycket lättare ju! Har ju gett ersättning och min mjölk 50/50 men det har ju gått ett dygn så det vore konstigt om hon reagerar såhär långt efter, men vi får se ska fortsätta ge ändå, vid 23.00 nånting fick vi Thea att lugna ner sig och att äta lite och sen somna i vagnen får se hur länge hon sover för hon åt inte så mycket. Ja det var väll denna dagen då. Hoppas det är soligt imorn med då ska jag sola på balkongen så man får lite färg på sig nångång, får se om det blir en tur till skultuna och min kära sofie eller om vi tar det på onsdag det beror på hur natten går och vilket humör Thea är på, Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.