onsdag 9 juni 2010

Trött

Trött det är vad jag är, har varit mycket händelser dom senaste dagarna med bilturer hit och dit och sjukhus besök, och shopping i örebro och en bebis som inte varit glad i värmen och inte kunnat komma till ro alls, och nu är hon sjuk oxå, Thea är jätte hes och trött och gnällig, och med två barn till som ska roas så räcker man inte till och idag började J jobba efter en veckas ledighet så nu jobbar han imorn igen och sen dom där härliga 12timmars passen Eftermiddag/natt hela helgen.. Men då är ju tjejerna hos sin pappa så då kanske man känner att man räcker till igen. Å inte blev det någon tur till min gumma sofie heller pga att våra bebisar är krassliga, jag som sett framemot det får hoppas vi lyckas få in ett besök nästa vecka. Imorn ska Ida till dagis för dom skulle få gå iväg hela hennes avdelning och äta pizza som lunch, sen på em ska tjejerna få följa med J:s föräldrar på J:s lillebrors skolavslutning i kyrkan, man får hoppas tjejerna är lugna där. Jag skulle behöva göra ett stort städryck här hemma men har ingen energi till det ärligt talat, får ta det i helgen när jag bara har Thea hemma.

Har börjat känna en känsla jag inte vill ha, och jag hoppas verkligen det bara beror på stress och sömnbrist men detta stressar mej oxå, jag ska lyckas hålla huvet ovanför ytan så är det bara, jag slutar inte simma i första taget för jag hatar, verkligen hatar att känna mej svag, jag är inte svag som person, jag har gått igenom så himla mycket dom sista 12åren och det har gjort att jag vet mina begränsningar och jag tål mycket innan jag börjar sjunka, men just nu känns det tungt, så jag tar en dag i taget och gör så gott jag kan och struntar i sånt som tar onödig energi från mej som jag inte har till övers.

Mina barn är mitt liv, det är jobbigt många gånger att ha flera barn men jag skulle ändå inte byta bort mitt liv mot nånting, mina barn är bitar av mitt hjärta utan dom är jag inte hel. Finns ingen bättre känsla än när Ida eller Emma kommer och kramas och säger att dom älskar mej och att jag är den bästa mamman i hela världen, sånt ger mej massa ny energi <3 Eller när jag ser hur nöjd lilla Thea är i min famn <3

My Family Is My World!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.