torsdag 3 juni 2010

Emma 4år!

Idag för 4år sen klockan 11:35 föddes min mellersta dotter =) Så Idag kom tjejerna hem från sin pappa en dag tidigare så vi kunde fira henne, det var livat hela dagen med min familj som ville gratta Och J:s familj som kom och gratta, Emma fick så mycket paket och var så glad hela dagen =)

En som inte var så glad var lilla Thea, värmen är inte kul för bebisarna, ingenting är svalt nog, jag bada henne, la henne i vagnen, la henne i sin säng, bar runt på henne, hon fick ligga naken och lufta sig från blöjan men inget absolut inget hjälpte så totalt från vi gick upp imorse så sov hon totalt 2tim och då inte i rad utan en liten stund här och sen vaknade hon och grät och det var för varmt hon har knappt kunnat äta ens heller stakarn, Så imorn när vi ska in till usö och åka bil vet jag inte ens hur det ska gå.. Värmen och solen är toppen men inte när man har en bebis som är så ledsen och man inte kan hjälpa henne att somna pga värmen =(

Nu är det svalare så nu hoppas jag att hon kan somna, jag är helt slut efter dagen, kalas och skrikande bebis i värmen hela dagen tär på en när man är så trött, så jag hoppas att det snart blir sov dax för oss bägge.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.