måndag 21 juni 2010

Solen Lyser Gul Som En Zingo!

Har inte haft tid att blogga nu när jag har Ida Och Emma hemma, jag försöker att vara så mycket med dom det går och hitta på roliga saker :-)

Idag var vi i frövi på kalas J:s lillebrorsa fyllde år, jordgummor & glass med maränger och strössel det är grejer det! :-) Flickorna var så glada och hade så kul så dom ville inte med hem så jag och Thea och älsklingen åkte hem själva och käkade middag det blev pizza (onyttig dag som sjutton jag vet!) Sen så åkte han och hämtade hem tjejerna och då kom F hit med sin son så tjejerna lekte med honom, det var riktigt livat :-)

Imorn ska vi (hoppas jag!) åka till min kära sofie och hälsa på, var ett tag sen vi sågs och tiden bara går, så jag hoppas barnen är på bra humör imorn så vi kan ta oss dit.

Idag var J och köpte en ny bil, alla bilar vi har är skit bilar som pajjar hela HELA tiden, svärfar och pappa är rätt så trötta på att fixa dom.. ha ha..
det blev en passat en diesel eftersom vi åker så sjukt mycket bil överallt så kommer det löna sig med en sån, det kan ju hur som helst inte bli dyrare i allafall.. ;-)

Lilla Thea har haft endel magknip på sistone, man känner sig så maktlös när man inte kan hjälpa henne, igår kväll skrek hon och hade jätte ont stakarn =(

Ja snart blir jag moster min lillesyster är höggravid och har BF i början av juli men jag tror bebisen kommer innan midsommmar, men det får vi ju se så spännande för dom vet inte om det är en pojke eller flicka heller så vi är alla så nyfikna =)


Nääe nu sover alla barnen och jag ska passa på att fixa lite här hemma, Ciao!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.