onsdag 31 mars 2010

Usö Och Bvc

Imorse så vaknade jag och J och thea FÖRE tjejerna :-O aldrig ens hänt så vid 8.30 fick vi väcka dom, för kl 10 hade Thea tid på Usö för Ögonkontroll igen, så vi stressade dit och allt gick bra och sen hemmåt och lagade middag spagetti & köttfärsås, och sen skynda vi ut till bilen igen och in till Bvc (eller bbc som ida och emma säger) för idas 6års kontroll, vikt och längd och så skulle det vara en vaccin spruta oxå.. Och det blev endel övertalningsförsök som slutade med att jag höll i henne och bvc tanten gav henne sprutan, inte så poppis men det var ju tvunget att bli gjort, men ida fick en ring efteråt av dom så hon vart glad snabbt igen =)

Sen åkte vi till affären och handlade fika och jag hämtade ut paketet från halens som jag returnerade förut och skulle byta, sen hemmåt och fikade arraksbollar och påskmust och sen provade jag byxorna och dom var mycket bättre än dom förra både kortare i benen och mindre i midjan, så jag vart så glad =) Sen åkte J till en polare, tjejerna lekte lite och sen kom morfar med deras cyklar som nu var lagade (se bild nedanför) så det vart cykelrace inomhus i och med att det var för sent att gå ut och J inte var hemma heller så imorn får dom premiär cykla ute OM det är cykelväder förstås.. Nu ska jag fixa lite kvällsmat åt oss och sen göra kväller för tjejerna och sen ta med mej thea och mysa i soffan och kolla på det okända och efterlyst och kanske ta ett glas Coca-cola med is i vem vet.. tss...

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.