måndag 29 mars 2010

Idag har vi farit runt!

Idag så har vi varit runt överallt känns det som först var vi in till Usö, Thea röntgade handleden (prematurer kollar sånt emellan åt och sist så var det inte helt bra så dom ville kolla igen) Jösses så tjejerna stimmade i väntrummet sen så hittade dom barnlekrummet och då blev det lite lite lugnare, men ändå jag förstår inte varför folk kollar så surt på en: Dom är Barn för helvete låt dom leka! får man lust att skrika åt kärringarna *suck* Sen for vi hemmåt och på vägen hem så hämtade J ut mitt paket med Theas bärsjal jag beställt så jag ska få händerna lite friare i allafall den veckan Ida och Emma är här, sen for vi hemmåt och mitt i bilfärden så fick J för sig att låsa min dörr fråga mej inte varför och så sen när vi skulle kliva ur hemma så hade min dörr gått i baklås.. Klåfingriga karl! Å det är ALLTID min bil han har sönder och gör sånt på hmmm...

Väl hemma så åt vi Korvstroganoff och efteråt så fikade vi lite. Sen gjorde vi oss klara så vi kunde ta oss in till Bvc, där Thea skulle få vaccin spruta, i det väntrummet så får barn i allafall busa så mycket dom vill :-)
Thea vart inte så glad av dom hemska sprutorna men hon fick tröst amma lite efteråt då kändes det nog bättre för sen så sov hon gott i bilstolen hela vägen hem igen.
Sen hemma så kollade tjejerna på film på Sunes Jul Emma älskar den filmen, sen så käkade vi kvällsmat och Emma frågade om vi inte kunde ha kluddkjig (hennes syster kan inte säga R så då härmar hon henne och säger inte heller R) och vi fattade inte vad hon menade vaddå kludd? Men det var ju förstås kuddkrig hon menade så dom fick busa lite och ha det med varandra dom små bustrollen, vi gav Thea Alvedon utifall att hon skulle få jätte ont av vaccinet, sist fick hon väldigt ont ca 4timmar efteråt. Nu sover alla tre barnen, thea somnade nyss, så jag ska ta och hoppa i säng jag med så man är piggelin imorn när dom går upp.

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.