fredag 26 mars 2010

Ni förstör för er själva bara!

Undrar varför det är så svårt för vissa människor att förstå att man inte ska lägga sig i andras liv, ditt liv är ditt liv och mitt liv är mitt liv väldigt enkelt. Har märkt att det talas bakom min rygg om detta och det gör inte saken bättre jag blir bara mer och mer irriterad på att folk inte inser att privatliv är just vad det heter någons privata liv. Och är det så himla svårt att förstå att man inte vill ha hem folk till sig som har fått en att må ännu mera dåligt än man redan gjorde, mitt hem det är just MITT hem och där bestämmer jag själv vem jag vill ha besök av och inte besök av! När man har fullt upp i livet med en bebis som matas varannan timme dygnet runt, två busiga storesyskon som måste roas, och bvc tider, Läkarbesök åt alla tre barnen, Åka till Ögonmottagningen där Ida & Thea har tider, städning, matlagning, osv men folk ser ju bara utsidan av allt och antar en massa saker när man bor ihop men dom ser inte helheten så ni kanske inte har så rätt som ni tror, ni kanske skulle tänka på det!

Idag kommer tjejerna hem från en vecka hos sin pappa, ska bli så skönt att få hem dom igen och få ha tre barn hemma igen så idag blir det FredagsMys!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.