onsdag 27 april 2011

Jahopp vad händer här då

Ja kanske dax att uppdatera bloggen, men det har varit så mycket på sistone så jag har inte funnit någon ork att skriva av mej eller ens skriva om dagarna, men nu skriver jag iaf lite, Jaha Påsk var ju förbi, hade alla mina tre älskade barn sjuka samtidigt med feber och kräkningar, sov just ingenting på 3 dygn för jag tog hand om dom dag som natt, behöver jag säga att jag var ganska sliten efteråt? Men tror ni jag fick vila då? Nääe då var det min tur att börja kräkas... Så förbannat trött på sjukdomar nu!! Lämna mej och mina barn ifred nu för helvete!!

Tycker så synd om Thea som varit sjuk mycket nu på sistone, hon är ju liten i kroppen som det är och varje gång hon är sjuk så tappar hon ytterliggare så nu hoppas jag att hon får vara frisk LÄNGE! I höst ska ju Thea få börja på Dagis och då kommer hon ju säkert vara sjuk endel eftersom dom är det när dom börjar dagis första gången men å andra sidan så har ju hennes systrar dragit hem mycket baciller till henne så kanske med lite tur så blir hon inte lika mycket sjuk som hon hade blivit annars (hoppas går ju)

I helgen är det Valborg då ska det grillas med grannarna och jag ska dricka lite vin med min kära granne KarinAnna och prata av mej det behövs! :)

Är så sjukt glad för jag har mina barn, det är så fantastiskt att få se dom utvecklas och få vara med i deras liv och att jag har varit med och gjort dom är för mej lika ofattbart varje dag :) Imorn ska vi ta en cykeltur, det blir premiär för Thea att få sitta i barnsadel får se om hon gillar det Lr inte, håller tummarna för att hon kommer gilla det så vi kan ut och cykla i byn :)

Nu kommer jag inte på mera att skriva, men ska se till att skriva nått mera inlägg denna vecka ;-)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.