fredag 29 april 2011

Härlig med PåskLov för Barnen!


Har ju haft mina tjejer hemma längre än jag brukar få ha i sträck för dom blev sjuka och deras pappa skulle börja på nytt jobb, så 12dagar i rad var dom här hos mej, förutom att dom var sjuka med feber och kräkningar dom första 4dagarna så har det varit hur roligt som helst, vi har påsk pyntat, målat ägg, handlat nya vårskor, hoppat stutsmatta, cyklat, promenerat och myst hemma, riktigt härliga dagar nu i solen, så nu idag när dom precis åkt till sin pappa vart det jätte tomt.. Men jag vet ju att jag behöver få samla nya krafter och att dom behöver få träffa sin pappa, och en vecka går snabbt sen är dom här igen :) Lägger in lite bilder från dessa dagar.

Tjejernas nya skor:

PåskPyntet:




Så härligt med sol och vårväder när man har kunnat sitta ute och barnen inte ens velat gå in på kvällarna, Thea bus gillar oxå detta väder :)

Idag var det premiär för Thea att få sitta i barnsadeln och hon gillade första cykelturen starkt och klappade händer och skrattade när vi cyklade i nedförsbacke :)

Ja det var väll det jag hade att blogga om just nu.

Och så vill jag passa på att gratulera Theas faster och familj som fått en liten Pojke härom natten, så nu har Thea en liten Pojk kusin :)

Nääe jag bara måste kasta in en bild på min Lilla skrutta som blivit galen i glass, och denna bild är tagen när hon ätit struten av en daim glass, så himla gullig :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.