torsdag 14 juli 2011

Sommar & Sol!

I förrgår tog barnen ett kvällsdopp, Thea bus satt i sanden grävde lite och spana in cyklop.

Sen hemma så hittade Thea en bra plats att sitta på!



Och igår så var vi in till Linde och roade oss på stan medans min farmor var på VårdCentralen (jag körde dit och hem henne) Vi matade änderna:


Thea tycker mycket om Pippi som hon säger så hon tyckte det var spännande.

Ida försökte jaga bort måsarna & kråkorna som ville sno brödet från änderna, men det gick inte så bra, Ida tyckte dom var aningen otäcka..

Sen vart tjejerna törstiga så vi gick till 37:an och köpte såna här:
Thea bus fick en Munk att tugga på i stället.


Sen gick vi till Vårdcentralen och då var min farmor klar så vi åkte hem till henne och fikade en stund innan tjejerna vart badsugna så då åkte vi till Loppholmarna så dom fick bada.
Thea bus satt och grejade i sanden

Härligt med sommar och sol är det! Mycket är rörigt på hemmafronten just nu men allt reder ju ut sig även om vissa saker är helt onödiga men livet är kort och man får göra så gott man kan, mina barn är mitt allt!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.