tisdag 15 mars 2011

Dåligt med Uppdatering jag vet!

Men hade ni mitt liv och gick igenom samma saker just nu så skulle ni inte orka bry er om så mycket annat heller :(

Och eftersom jag har respekt för människor så skriver jag inte detta här inte för jag borde skydda någon på det sättet, men ändå jag är på tok för snäll jämt.

Och det andra kan jag inte heller skriva eftersom det skulle vara alldeles för privat att dela med sig i allafall i nu läget får se sen hur jag gör då när jag vet mera.

Men snart är jag med i matchen igen och då ska jag blogga som vanligt igen men just nu finns ingen motivation tyvärr.

Mina Barn är mitt allt det är pga dom som jag orkar igenom alla motgångar <3

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar

Bloggintresserade

Om mig

Mitt foto
En 29årig Trebarnsmamma, som lever för sina barn.